> Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Τι κάνω όταν μου έχει χρεώσει την κάρτα και μου βγάζει μήνυμα  "Δεν υπάρχει λογιστικό Υπόλοιπο. Τα εισιτήρια σας δεν έχουν εκδοθεί" ;

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο  2310 51 91 91 σε Ώρες Γραφείου Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 21:00 & Σάββατο 09:30 - 14:00.

Τα εισιτήρια σας σας έχουν εκδοθεί αλλα΄προφανώς υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Δεν χρειάζεται να προχωρήσετε σε καινούρια κράτηση αλλά είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Πόσοι επιβάτες ή οχήματα μπορούν να περιλαμβάνονται σε μία κράτηση;

Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να περιληφθούν σε μία κράτηση είναι 8 με 1 ή 2 οχήματα αναλόγως την ναυτιλιακή.


Πρέπει ο οδηγός να συμπεριληφθεί στον αριθμό των επιβατών;

Ναι. «Επιβάτες» αναφέρεται σε όσους ταξιδεύουν με το πλοίο, και όχι μόνο οι επιπλέον επιβάτες σε ένα όχημα.


Μπορώ να επιβιβαστώ στο πλοίο μόνο με τον αριθμό εισιτήριου ή τον αριθμό της κράτησης;

Για να επιβιβαστείτε στο πλοίο θα πρέπει να έχετε μαζί σας ολόκληρο το σώμα του εισιτηρίου. Δε θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο με τον αριθμό του εισιτήριου ή με τον αριθμό κράτησης.


Τι γίνεται στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομα μου πάνω στο εισιτήριο;

Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση δεν είναι σχολαστική όπως στα αεροδρόμια. Αν είναι εύκολα κατανοητό οτι πρόκειται για λάθος του εκδότη (π.χ. αναγραμματισμός) δεν θα έχετε πρόβλημα. Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση είναι πιο σχολαστική όταν πρόκειται για δικαιούχους εκπτωτικών εισιτηρίων (π.χ. φοιτητές).


Χρειάζεται να έχω κάποιο επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας μαζί μου;

Από τον ελληνικό νόμο είμαστε υποχρεωμένοι ανά πάσα στιγμή να έχουμε μαζί μας τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας. Κατά την επιβίβαση γίνονται σποραδικοί έλεγχοι. Στην περίπτωση εκπτωτικών εισιτηρίων είστε υποχρεωμένοι να φέρετε τα επίσημα έγγραφα που δικαιολογούν την έκπτωση (π.χ. φοιτητικό πάσο)

Κατηγορίες Επιβατών ανά ηλικία

Όλες οι εταιρείες έχουν διαφοροποιημένουν ναύλους για παιδιά και βρέφη. Στις διεθνείς πλόες υπάρχει κατηγορία νέων έως 25 ή 26 ετών. Αναλυτικά τις κατηγοροποιήσεις ανά ηλικία καθώς και το ποσοστό έκπτωσης ανά εταιρεία θα τις βρείτε στην κατηγορία 'εκπτώσεις' ανά εταιρεία στη σελίδα μας.

Τα βρέφη ταξιδεύουν δωρεάν στην ακτοπλοϊα. Εκδίδουν όμως υποχρεωτικά μηδενικό εισιτήριο για να μπορέσουν να επιβιβαστούν στο πλοίο.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες παρέχουν έκπτωση 50% στα παιδιά. . Στην πλειοψηφία, παιδική έκπτωση δικαιούνται οι επιβάτες έως 10-12 ετών.


Τι εκπτώσεις υπάρχουν στην ακτοπλοϊα και πώς μπορώ να επωφεληθώ από αυτές;

Η κάθε ναυτιλιακή εταιρεία και το κάθε δρομολόγιο μπορεί να έχει διαφορετικές εκπτώσεις βάσει εμπορικής πολιτικής. Αναλυτικά τις εκπτώσεις θα τις βρείτε στο site μας στην ενότητα 'εκπτώσεις' καθώς και ειδικές προσφορές. Για να επωφεληθείτε από τις προσφορές και εκπτώσεις που δεν είναι διαθέσιμες online παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2310 51 91 91 .


Με συμφέρει να αγοράσω τα εισιτήρια μου με επιστροφή;

Οι περισσότερες εταιρείες τιμολογούν τα δρομολόγια τους ανά διαδρομή. Έκπτωση στα μετ΄επιστροφής δρομολόγια προσφέρουν η 

ΑΝΕΚ-SUPERFAST (Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς)
Blue Star Ferries (επιστροφή οχημάτων από Δωδεκάνησα)
MINOAN LINES (Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς)
ΑΝΕΣ (Βόλος – Σποράδες, Πειραιάς – Αίγινα) 


 Πόση ώρα πριν πρέπει να είμαι στο λιμάνι;

Στο λιμάνι θα πρέπει να είστε τουλάχιστο 1 ώρα πριν την αναχώρηση. Στις περιπτώσεις που έχετε σε εκκρεμότητα την παραλαβή εισιτηρίων από το κιόσκι της ναυτιλιακής ή/και ταξιδεύετε με όχημα σε δρομολόγιο πολλαπλών προσεγγίσεων με προορισμό τα τελευταία λιμάνια του δρομολογίου, καλό είναι να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστο 2 ώρες πριν την αναχώρηση.

 Τι γίνεται σε περίπτωση που χάσω τα εισιτήρια μου;

Αν αφορούν εισιτήρια Αδριατικής υπάρχει η δυνατότητα επανέκδοσης. Για το εσωτερικό βάσει εμπορικής πολιτικής των ναυτιλιακών δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης του εισιτηρίου ή επιστροφής χρημάτων.


 Πως θα παραλάβω τα εισιτήρια μου;

Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τρεις τρόπους τους οποίους επιλέγετε πριν την ολοκλήρωση της κράτησης
 

  •  Απευθείας από το γραφείο μας
  • Μέσω Courier
  • Από το λιμάνι αναχώρησης , το κιόσκι της εταιρείας στο λιμάνι απέναντι από το πλοίο, 1.30 με 2 ωρες  πριν την αναχώρηση σας.

Με courier συνήθως κάνει 2-3 εργάσιμες ημέρες και παραδίδεται  σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ο πιο διαδεδομένος και ασφαλής τρόπος είναι είτε από το γραφείο μας είτε από το κιόσκι της εταιρείας στο λιμάνι απέναντι από το πλοίο, πριν την αναχώρηση σας.


Γιατί δεν υπάρχουν δρομολόγια για όταν θέλω να ταξιδέψω ;

Αυτό σημαίνει είτε ότι το πλοίο είναι γεμάτο η  τα χρονοδιαγράμματα δεν έχουν ακόμη τεθεί σε πώληση η το δρομολογιο  δεν εκτελείται εκείνη την ημέρα  . Σε περίπτωση αμφιβολίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλ 2310 51 91 91 .

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο;

Για την οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας ή ολικής ακύρωσης θα πρέπει το εισιτήριο να επιστραφεί σε εμάς. Σε κάθε περίπτωση ακολουθείται η ακυρωτική πολιτική της κάθε εταιρείας με χρέωση . Τα εισιτήρια μετά την ημερομηνία αναχώρησης θεωρούνται άκυρα από τη ναυτιλιακή και δεν επιδέχονται καμία αλλαγή. Σε περίπτωση αντικατάστασης των εισιτηρίων ή ακύρωσης τους λόγω καιρικών συνθηκών τότε σας επιστρέφεται όλο το ποσό χωρίς καμία επιβάρυνση. Οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας θα πρέπει να αφορά την ίδια ναυτιλιακή εταιρεία. Αλλαγές σε ονόματα εισιτηρίων βάσει εμπορικής πολιτικής των ναυτιλιακών δεν επιτρέπεται. Θα πρέπει το εισιτήριο να ακυρωθεί και να εκδοθεί νέο.


Πώς μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου από ακύρωση εισιτηρίων;

Τα χρήματα μπορούν να επιστραφούν είτε μετρητά από το γραφείο μας, είτε μέσο κάποιου τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό, ποσοστό 2% που αφορά την προμήθεια της τράπεζας για συναλλαγές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.


Έφτασα στο λιμάνι μετά την αναχώρηση του πλοίου. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο ναυτικό πράκτορα της εταιρείας στο λιμάνι.


Ποιες είναι οι κατηγορίες θέσεων πάνω στο πλοίο / καμπίνες;

Τα πλοία χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Τα συμβατικά και τα ταχύπλοα.

Τα ταχύπλοα είναι κλειστού τύπου και συνήθως οι κατηγορίες θέσεων είναι :

  • οικονομική
  • bisiness
  • VIP

Όλες οι θέσεις στα ταχύπλοα είναι αριθμημένες.

Στα συμβατικά πλοία έχουμε 

  • οικονομική θέση (deck)
  • αριθμημένα καθίσματα
  • διακεκριμένη
  • καμπίνες

Επιλέγοντας οικονομική θέση (deck) την καλοκαιρινή περίοδο και στα περισσότερα πλοία ταξιδεύετε στους εξωτερικούς χώρους των συμβατικών πλοίων.
Την χειμερινή περίοδο ταξιδεύετε εντός του πλοίου χρησιμοποιώντας τους κοινόχρηστους χώρους και σαλόνια.

Καμπίνες
Οι καμπίνες χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες. 

  • Lux
  • Εξωτερικές καμπίνες
  • Εσωτερικές καμπίνες

Οι Lux καμπίνες είναι μόνο εξωτερικές (με παράθυρο). Βρίσκονται στα πλώρα του πλοίου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως δίκλινες ή ως μονόκλινες. Δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης ενός κρεβατιού. 

Οι εξωτερικές είναι καμπίνες που έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο) και υπάρχουν από μονόκλινες μέχρι και τετράκλινες. Ο επιβάτης μπορεί να διαλέξει αποκλειστική χρήση, (μονόκλινη-δίκλινη-τρίκλινη-τετράκλινη), ή να την μοιραστεί με άλλους τυχαίους συνταξιδιώτες του ιδίου φύλου . 

Οι εσωτερικές καμπίνες έχουν κατασκευαστικά και χρηστικά τα ίδια χαρακτηριστικά με τις εξωτερικές με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο). Βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο (deck) με τις εξωτερικές. Δεν υπάρχουν πλέον σε πλοία της Ελληνικής ακτοπλοΐας καμπίνες σε χαμηλά deck ή κάτω από το επίπεδο της θάλασσας.

Κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

+30 2310 51 91 91 - info@e-ferries.gr

Για εμάς

Η εταιρεία μας αποτελείται από καταξιωμένα στελέχη στο χώρο του τουρισμού αλλά και τον ηλεκτρονικών υπηρεσιών . Οι ιδιοκτήτες της στο παρελθόν έχουν εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων τουριστικών οργανισμών και πλαισιώνονται από συνεργάτες με πολυετή πείρα σε θέματα οργάνωσης και  υπηρεσιών, αναγνωρισμένους για το ήθος, τη συνέπειά τους, αλλά πάνω από όλα για τις άρτιες γνώσεις τους στο αντικείμενο του τουρισμού.

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ 

Στοιχεία επικοινωνίας

e-Ferries.gr

Κεντρικά γραφεία
Κουντουριώτου 21, 54625, Θεσσαλονίκη
+30 2310 51 91 91
info@e-ferries.gr 

MHTE : 0933E60000127601